Friday, November 4, 2011

Selamat Hari Raya Aidildaha 2011



Selamat Menyambut Hari Raya aidiladha buat semua teman2 Che CT walau dimana jua berada.
Jika dipanjangkan umur dapatlah kita sama2 menyambut hari raya haji pada 6 hb November 2011 bersamaan 10 hb Z.Hijjah. Seperti tahun2 yang lepas CT juga tak dapat balik ke kampung untuk sama2 beraya bersama keluarga CT dan keluarga Mertua di Johor. Kerinduan untuk bersama keluarga memang siapa pun tak dapat meluahkan dengan kata2. Hanya doa dan harapan keluarga di kampung sentiasa diberi kesihatan yang baik setiap waktu hendaknya.

Bukan sengaja tidak mahu balik ke kampung. Tapi kedua2 anak bujang CT, Daniel dan Haqim masih belum habis peperiksaan di Sekolah Agama. Hari peperiksaan tu habis 8 hb November, terpaksalah kami sekeluarga beraya di KL saje. Tahun lepas juga kami beraya di KL juga. Insya'Allah semoga tahun depan dapatlah kami menyambut raya haji dikampung hendaknya.

Doa CT semoga di hari raya nanti kami sekluarga diberikan kesihatan yang baik dan dapatlah kami menunaikan solat hari raya aidiladha di masjid Putrajaya. Tahun lepas solat di Masjid Negara dan dapat berjumpa dengan Perdana Menteri kita Y.A.B. Dato' Sri Mohd Najib Tun Razak. Harap kali ini jika solat raya di Putrajaya dapat berjumpa dengan bekas Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir pulak... insya'Allah.




Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua teman2 CT tersayang. Hati2 jika memandu kenderaan semasa dijalan raya. Bertimbang rasa serta SABAR adalah satu amalan yang sangat mulia dan sentiasa berwaspada setiap masa. Kegembiraan itu jangan kita gantikan dengan kedukaan. Semoga setiap perjalanan akan dipermudahkan dan selamat sampai ke distinasi masing2... aminnnnn.

2 comments:

  1. alahai... serius cantiknya foto ni... serba grey... semoga kekal bahagia selamanya..

    ReplyDelete
  2. Nampak muda tapi dah ada anak rupanya

    ReplyDelete